Klacht: Korting op site word niet gegeven

op 29 november 2016 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Zondag 27 november bestond de Large 30 jaar! Om dit te vieren kon je als klant een pinata stuk slaan en daarmee 20% korting op je bestelling winnen, als je diezelfde dag nog de bestelling zou plaatsen. De korting zou aan het einde van het bestelproces eraf gehaald worden. Dus ik heb een grote bestelling geplaatst van over de €300,-. Aan het einde van het bestelproces kreeg ik maar bij 3 producten 20% korting in beeld te staan, dus ik bel met de klantenservice. De vriendelijke dame zegt dat er die dag al meerdere klanten hadden gebeld, dat de 20% korting niet altijd werkte die dag. Ik zou maar gewoon de bestelling plaatsen, en de volgende dag weer contact zoeken met de klantenservice, omdat zij er die dag niets mee kon. Dus ik plaats de bestelling. Helaas had ik saldo tekort op mijn rekening, dus moest ik eerst even wat geld overboeken. Dus ik probeer nogmaals mijn bestelling te betalen, heb ik ineens geen enkele 20% korting bij bepaalde artikelen staan. Toch maar betaald, in de hoop op een nette afwikkeling.
De volgende dag bel ik, en zeggen ze er mee bezig te gaan en dat ik terug gekoppeld zou krijgen, hoe dit opgelost zou gaan worden. Wel krijg ik bericht dat mijn pakketje inmiddels opgestuurd is, verder niets…. De dag daarop, na wederom niets gehoord te hebben, neem ik weer contact op met de klantenservice. Daar word me verteld dat ze nu verder niets meer voor mij konden betekenen. Volgens de bewuste medewerker was de 20% korting alleen maar voor bepaalde artikelen, en niet voor alles (wat écht niet was aangegeven in de kleine lettertjes, heb ik zeker nagekeken!) Maar goed, dus zeg ik de medewerker dat in ieder geval 3 van de 13 bestelde artikelen in ieder geval daar wel bij hoorde. Maar het antwoord bleef hetzelfde. Ze konden na 2 dagen niet meer nagaan welke artikelen bij de 20% actie hoorde, dus ging die actie maar gewoon aan mijn neus voorbij.
Betreft: bestelling met identificatie nummer 3KLARG6764920
Dus tja……. Dit is dan een klantenservice?

Dat alsnog de korting word doorgevoerd, die beloofd werd voor die dag.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Large Popmerchandising over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajomanu