Klacht: Korting online niet verrekend

op 06 maart 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in de app 2×2 kratten (2 losse bestellingen) Hertog Jan besteld met de actie 2e krat halve prijs. Bij het bestellen werd deze korting verrekend, kennelijk op de eindbod niet. Gebeld met klantenservice, is kennelijk niet voor elke winkel geldig. Ik heb in de app gezocht, maar kan dit niet terugvinden. Niet bij de actie zelf, niet tijdens het besteltraject. Jumbo weigert nu mij krat terug te betalen. Ik ben het hier niet mee eens.

Gewenste Oplossing:

Als ik mij krat (2×50%) terugbetaald krijg en dit in de app zichtbaar wordt gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge78