Klacht: Korting glutenvrij assortiment

op 25 januari 2014 over Deen in de categorie Supermarkten

Door een medewerker van Deen werd ik erop geattendeerd dat de glutenvrije producten de komende week 50% afgeprijsd zouden zijn. Er werd mij geadviseerd om al zondag of maandag te bestellen in de webshop omdat de vorige keer dat deze aanbieding gold, alles snel uitverkocht was!
Helaas bleek dit niet in de webshop te leden maar alleen in de winkel….
Helaas verkoopt de winkel ongeveer 3 soorten artikelen en schiet ik daar dus geen bal mee op!
In de webwinkel kan ik fatsoenlijk koek, brood, pizzabodem, crackers etc bestellen.
In de winkel hebben ze zelfs de crackers uit het assortiment gehaald!! Hierdoor is het wel zo’n zuinig zooitje geworden…
Ik vind de reclame die Deen gemaakt heeft voor de korting op glutenvrije producten ontzettend misleidend!!!
In andere winkels die zowel in filialen als op internet verkopen, geldt de korting bij beide verkooppunten!
Ik ben erg teleurgesteld.

Het glutenvrije assortiment zou wat uitgebreider kunnen in de winkel, maar beter nog zou zijn om de korting zowel in het filiaal als in de webshop te laten gelden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Deen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 29 januari 2014 om 10:18 geantwoord

Wij hebben contact opgenomen met de klant en excuses aangeboden voor de verwarring. Het klopt dat de aanbieding alleen geldig was voor de winkelartikelen. Vriendelijke groet, Deen Klantenservice.

Heeft op 29 januari 2014 om 12:33 geantwoord

Ik ben niet erg tevreden over de "oplossing". Ik heb een bericht ontvangen waarin vage redenen worden genoemd. En dat ze gaan nadenken over een nieuwe actie voor glutenvrije artikelen. Dat vind ik niet erg concreet.
Bovendien schrijft de dame dat er zeer weinig GV artikelen verkocht worden. Nou, dat vind ik niet logisch als ik naar het assortiment kijk in de webshop!! Als het niet verkoopt, biedt het dan niet aan!! Er zijn vele, vele andere bedrijven waar je GV producten kunt bestellen... Ik ga het in het vervolg dus elders bestellen. Niet meer bij Deen.
En notabene schreef ze in de aanhef nog eens een totaal andere achternaam ipv de mijne...hoezo ze leest het niet eens goed!! Ik ben er klaar mee in elk geval.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Deen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinGV