Klacht: Korte krediet aangevraags bij SNS BANK die zaken doorschuift naar Interban

op 28 augustus 2016 over InterBank in de categorie Banken

We moesten loonstroken opsturen, van al onze rekeningen een overzicht, contracten, wij hadden financiële ruimte om het op te brengen, het beoogde bedrag. Werden afgewezen, navraag gedaan, onze financiële middelen waren te laag. Gevraagd hoe zien jullie dat dan, u salaris wordt 70% van genomen en kunt u niets lenen. Bleek dat ze dachten dat mijn man geen vast contract hadden, uitgelegd en contract nog weer opgestuurd. Werkgever ook nog een brief erbij, dat elke dag nog een extra inkomsten waren uit onregelmatigheidstoeslag. We zouden volgende dag alsnog fiat krijgen, de volgende dag ging voorbij ook de dag erna, toen was het weekend, maandags nog niets. Dinsdag gebeld naar de SNS bank, poosje later weer afgewezen, navraag gedaan weer op contract, weer op gewezen, dat het een vast dienstverband was. Inmiddels andere gegadigde gevonden wat geen probleem was. Maar ik was in totaal 7 weken bezig geweest met Interbank, iemand die zijn werk niet goed doet of helemaal niet kan. En nu ik de uitzending Kassa gezien heb, ben ik blij achteraf dat het niet doorgegaan is. Maar waar is de SNS bank mee bezig om met zo’n bedrijf zaken te willen doen, voor hun al jaren bestaande klanten.

Als SNS stopt zaken met hun te doen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwendolyn14