Klacht: kopersbescherming

op 03 september 2018 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb veelvuldig contact gehad met PayPal inzake een claim. Echter nadat de verkoper een gedeeltelijke terugbetaling had verricht, heeft PayPal haar handen er van afgetrokken en reageert sindsdien niet meer op mijn berichten. Er is zonder onderbouwing gereageerd dat zij mij niet kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer PayPal mij onderbouwd kan uitleggen waarom zij in het voordeel van de verkoper hebben beslist.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KoenOs