Klacht: Kopersbescherming werkt niet

op 28 augustus 2018 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Als je bij PayPal gebruikt maak van de kopersbescherming en je bewijs kunt leveren van een niet geleverd pakket waar de pakketchauffeur van PostNL zelf besluit een handtekening te plaatsen geloven ze je gewoon niet waarvoor heb je dan bewijs als ze toch er niet naar kijken

Oftewel waarom biedt PayPal kopersbescherming aan als je bewijs dat je kunt leveren toch niet serieus genomen wordt maar ze geloven blindelings de verzender van het pakket

Als PayPal een oplossing aanbiedt want bewijs van een nooit ontvangen pakket dat je toegezonden krijgt na intern onderzoek bij PostNL lijkt me toch genoeg te zijn en vooral als PostNL hierin toegeeft dat er een fout gemaakt is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Themajortwiz

3 maanden geleden - Gewoon waardeloos dat PayPal je moet er een rechtszaak van makken voor dat ze je helpen gewoon weg waardeloos bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Themajortwiz