Klacht: Koopruimte

op 26 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik ben al jaren klant
Betaal gespreid netjes de rekening elke maand
Nu heb ik een krediet van 1600 eu. Kan ik zelf ophogen tot 1980 eu
Bij koopruimte staat nog 906 eu te besteden.
Als ik een bestelling van 390 eu wil doen heb ik opeen geen koopruimte meer en moet ik volgens het hele bedrag in 1 x betalen.
Vind dit erg vervelend mede dat ik het nodig heb. En als ik het in 1 x kon betalen deed ik dat wel
Dan zegt 1 collega kan wel hoor, mail maar de nrs.
Dat gedaan worden weer de beloftes niet nagekomen.
Ik wil graag m’n bestelling doen op gespreid betalen

Gewenste Oplossing:

Ik ven tevreden wanneer ik m'n artikelen kan bestellen op gespreide betaling
Zoals staat in m'n koopruimte

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemiddag, Ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door sonnie1982