Klacht: Koopman niet ontvangen

op 02 mei 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al een paar weken geen koopman ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als de map weer bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 03 mei 2016 om 07:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas ontvingen wij van u een klacht betreffende de bezorging van uw reclamemateriaal. Wij hebben deze bij onze bezorger onder de aandacht gebracht met de mededeling dat er correct bezorgd dient te worden. Hij zal de komende tijd in de gaten worden gehouden.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry2511