Klacht: koolstoffilter nyttig 601

op 20 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

heb bij ikea een afzuigkap gekocht filters moeten vervagen worden. zijn helaas niet meer te krijgen bij ikea .wel voor veel geld bij andere firma .
maken mooie praatjes over 5 jaar garantie maar vertellen er niet bij dat de filters er niet bij horen

als ikea de filters gewoon weer verkoopt want je kunt ze toch ook bij andere bedrijven kopen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:26 geantwoord

Hej Sjraar,

Door drukte zien je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

We kunnen ons voorstellen dat je het jammer vindt dat wij de NYTTIG FIL 601 niet meer verkopen. Helaas kunnen we je in deze niet verder helpen. De enige optie is om deze koolstoffilter elders te kopen. Uiteraard nemen we je feedback intern mee, hiervan kunnen we immers alleen maar leren.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 13 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Ik moet de filters van de Ikea afzuigkap maar ergens gaan kopen waar ze drie keer zo duur zijn . MOOIE OPLOSSING .ZO KAN IK OOK PROBLEMEN OPLOSSEN .IKEA kan toch mij toch gewoon een voucher geven , zodat ik deze zelf voor de Ikea prijs kan kopen bij de leveranciers .

Alle klachten die gemeld zijn door fien2016