Klacht: Kookplaats laag gaat weg

op 19 mei 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Beste, siemens.
Wij hebben net een nieuwbouw huis en zo ook een nieuwe keuken. We koken, bakken en vaatwasseren, koelen en drinken koffie al jaren met plezier van jullie merk. Nu zei het zo dat we een gloed nieuwe prachtig mooi 5pits kookplaat van jullie hebben gekocht! Alleen wat jammer is je kan hem niet schoonmaken! Naja het kan wel maar niet lekker boenen of schrobben. Want… de zwarte laag verdwijnd. Ook al kom je met een houten spatel tegen de kookpitten ‘daar de omheining van’ word het direct wit. Dit vinden wij erg jammer en zonde van een kookplaat die ons 1200 euro heeft gekost. Met het andere apparatuur trouwens zeer tevreden.

Als wij een goede oplossing krijgen voor een eventueel nieuwe kookplaat. Of dat er eens een monteur GRATIS dus zonder voorrij kosten eens een kijkje komt nemen. Als zijn die vaak technisch aangelegt. En u kunt aangeven dat het bij het gebruik hoort. Maar zo snel een laag weg?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ayla91