Klacht: Komt afspraken niet na

op 05 juli 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 16 juni heb ik bij GSMWEB een digitale aanvraag gedaan om mijn huidige Telfort abonnement op de afloopdatum 14 oktober over te zetten naar T-Mobile met nummerbehoud. Bij deze overname heb ik een Samsung S10 besteld.
Op 19-06 heb ik een brief van GSMWEB ontvangen met daarbij een simkaart van T-mobile. Tot mijn verbazing stond in de brief aansluitdatum zou zijn 19-06 en de ingang van het contract 22-07. Wel staat het nummer wat ik wil behouden vermeld. Gezien mijn huidige Telfort abb. loopt tot 14 okt. heb ik GSMWEB gebeld om te controleren of dit schrijven wel klopt.
Mij werd verteld me geen zorgen te maken. De aanvraag was goed gedaan en dit zou in een volgend schrijven worden gecorrigeerd.
Op 21-06 ontving ik de samsung S10 met wederom een brief van GSMWEB. In de brief het te betalen bedrag en verder dezelfde gegevens als in de vorige brief. Niets aangepast.
vanaf dat moment is het eindeloze bellen begonnen. in de telefoontjes naar GSMWEB werd mij verzekerd dat alles goed ging maar dat er bij T-Mobile problemen waren met een nieuw systeem. Uiteindelijk T-Mobile gebeld waar geen sprake was van problemen met een nieuw systeem maar men kon mij wel vertellen dat mijn contract volledig was gecanceld. Weer contact opgenomen met GSMWEB die dit naar backoffice zouden zetten om uit te zoeken. Uiteindelijk bericht dat men alles had geregeld maar nummerbehoud moest T-mobile aanvragen.
Met deze boodschap naar T-Mobile gebeld waar men mij wist te vertellen dat de status van mijn abonnement ongewijzigd was en dat er geen spraken van is dat het nummerbehoud door T-mobile aangevraagd zou worden. Dit moest GSMWEB doen. IK heb Telfort, mijn huidige provider gebeld en daar kon mij vertellen dat er nog nooit een aanvraag tot nummerbehoud was aangevraagd voor mijn nummer.
Wederom naar GSMWEB gebeld waar men steeds brutaler wordt maar geen enkel oor hebben voor mijn zorg en klacht over de gang van zaken.
donderdag 2 juli heb ik contact gehad met T-Mobile waar men mij kon vertellen dat het contract wat door GSMWEB voor mij was aangevraagd niet correspondeert met het tijdelijk nummer wat ik van T-mobile heb gekregen en de naam die met dat niet kloppende nummer correspondeert is mij geheel onbekend. Kortom er is een flinke dwaling in het geheel waar ik als klant de dupe van dreig te worden.
Frustrerend is dat ik geen voet aan de grond krijg en van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ik wil dat ik een bevestiging krijg dat T-Mobile op 14 oktober 2019 mijn abonnement laat ingaan en dat mijn Telfort abonnement op die dat stopt.

Belangrijkst van al is dat mijn huidige Telfort nummer behouden blijft!!

Als dit niet binnen twee weken wordt gerealiseerd wil ik dat de gehele aanvraag aan GSMWEB wordt gecanceld vanwege wanprestatie zodat ik in elk geval verder kan en mijn nummer behouden blijft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corne Roozen