Klacht: Komt afspraak over reparatietermijn niet na

op 08 juli 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb mijn toestel via samsung tegen betaling laten repareren. Blijkbaar besteden die dat uit aan dynafix. Samsung claimt dat telefoon binnen 3 dagen terug is. Telefoon is op 30 juni opgehaald en nu op 8 juli nog niet terug. Ook op klachten wordt er niet gereageerd. Ik ga op 12 juli met vakantie en had gedacht dat ik mijn telefoon al lang terug zou ontvangen.

Als ik uiterlijk 12juli mijn telefoon heb ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 maanden geleden - Geachte klant,Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee met uw case.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Eyi

4 maanden geleden - iRMADRSA16635990 Was te lezen in mijn klacht

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 17 juli 2020 om 13:51 geantwoord

Geachte klant,

Wat vervelend om te vernemen dat u nare ervaring met ons hebt gehad.

Door de omstandigheden omtrent corona is er vertraging ontstaan. Onze medewerkers hebben uiteraard hun uiterste best gedaan de reparatie van uw toestel zo spoedig mogelijk af te handelen.
Wij zien dat uw toestel op 11-7-2020 alsnog succesvol is afgeleverd. Alsnog onze excuses voor het ongemak en ontstane situatie.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door Eyi