Klacht: Komt afspraak niet na

op 07 mei 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stuur op 15 maart een kapotte receiver op naar CanalDigitaal. Ik krijg de verzekering voor 2 april een goed werkend apparaat terug te hebben omdat ik dan voor 3 maanden op vakantie Ga. Er komt niets. Op 7 april bericht kan naar Camping in Spanje gestuurd worden. Op 1 mei kan niet opgestuurd worden. We sturen het naar je huisadres. Ik zit nu 3 maanden zonder TV en krijg daarvoor een vergoeding van nog geen € 32. Dat vind ik te weinig. Ik maak hier nu € 50 extra internetkosten en ik mis 4 mnd. TV (€ 64)

Gewenste Oplossing:

Bij vergoeding van € 114

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 mei 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 mei 2017 om 20:40 geantwoord

Ik krijg uit coulance minder dan € 32 vergoeding omdat CanalDigitaal, door hun afspraak niet na te komen, mij 3 maanden zonder TV laat zitten. Ik heb het abonnement om op vakantie TV te kunnen kijken. In 2017 maakt CanalDigitaal mij dat onmogelijk en biedt een vergoeding van € 32 aan, belachelijk. Het jaarabonnement is voor dit jaar geld in het water gegooid.

Alle klachten die gemeld zijn door wstaelens