Klacht: komt afspraak meerdere malen niet na

op 29 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan bij Bol.com. Zou door Dynalogics op 27/7 bezorgd worden, echter op 27/7 een mail over een sorteerfout.

Per mail gekozen voor bezorging op 29/7 en telefonisch is mij bevestigd dat het pakket dan daadwerkelijk bezorgd wordt. Vrije dag genomen om het pakket vandaag in ontvangst te nemen, echter zojuist een mail (als de dag al bijna om is!) dat het op een andere vestiging is en weer niet bezorgd kan worden. Er wordt volgende week contact met mij opgenomen wanneer dan wel. Voor ons overigens niet meer nodig omdat het een verjaardagscadeau was.

Medewerkers aan de telefoon zijn bovendien totaal niet klantvriendelijk en dan druk ik mij nog zacht uit.

oplossing zou zijn als ze vandaag alsnog het pakket bij ons bezorgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:17 geantwoord

Geachte mevr. Durian,

Allereerst onze oprechte excuses! Uit controle van uw gegevens zie ik dat er inderdaad problemen waren met de uitlevering van uw bestelling. Mijn collega's hebben intern contact gehad om de sorteerfout zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas hebben ze dit niet tijdig kunnen doen. Hiervoor onze oprechte excuses!

Verder zie ik dat u mijn collega's heeft heeft gesproken en daar heeft aangegeven de order te gaan annuleren via Bol.com. Het spijt me dat u deze ervaring heeft opgedaan en nogmaals onze excuses hiervoor.

Ondanks alles wil ik u nog een hele fijne dag wensen.

Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Barjor