Klacht: Komen hun afspraken niet na

op 19 april 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al 2 maanden geleden een bed besteld, het bed werd in eerste instantie snel geleverd. Totdat ik zag dat de verkeerde bed poten bezorgd waren en ze het hoofdbord nog niet binnen hadden.
Vervolgens beloven ze dat de poten er direct aankomen, tot op heden nog niets ontvangen en ook nog geen hoofdbord. Ik ben inmiddels 3 weken verder en telefonisch beloven ze van alles maar ze komen hun beloftes niet na.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding
Poten zsm geleverd
Hoofdbord leveren

Ter vergoeding van al deze fouten zou de minste service kunnen zijn dat de monteur het direct in elkaar zet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajiah