Klacht: komen de afspraken niet na

op 27 mei 2016 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een contract getekend na een mooi verhaal en mooie beloftes maar nu 1,5 jaar verder , nog steeds niet de beloofde resultaten .
Ik wil graag van dit wurgcontract af en wil graag iemand spreken die dit af kan handelen.
gr ron

Gewenste Oplossing:

Als ik 10 reactie per week zou hebben zou dat fijn zijn maar dit is nu 1 a 2 per maand , en dan heb je de opdracht nog niet binnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BeUp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BeUp in behandeling genomen

Bericht van BeUp

7 maanden geleden - Uw klacht is in behandeling genomen. U wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door onze klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BeUp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BeUp

Heeft op 30 mei 2016 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Es,

Mijn collega van de klantenservice heeft contact met u opgenomen. Zij heeft samen met u uw klacht besproken. Er is afgesproken dat uw campagnebeheerder contact met u gaat opnemen. Hij gaat voor u kijken of de campagne geoptimaliseerd kan worden.

Met vriendelijke groet,

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Ron van Es