Klacht: Komen afspraken niet na en

op 10 oktober 2017 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Ik schrijf deze klacht omdat ik niet kan geloven hoe onprofessioneel deze organisatie te werk gaat.

Ik heb een parkeerplaats gehuurd, althans, hier was ik mee bezig. Hiervoor kreeg ik een mail opgestuurd met daarin een link om mij aan te melden. De link werkte niet maar dat kan gebeuren. Ik kreeg een nieuwe link opgestuurd die wel werkte. Nadat ik alles had ingevuld kreeg ik een mail met daarin het bericht dat ik zou worden opgebeld voor het maken van een afspraak. Dit telefoontje is er nooit gekomen.
In plaats hiervan ontving ik een mail met een uitnodiging voor donderdag 5 oktober om 15:00 uur. Er stond bij of ik de afspraak wou bevestigen. Omdat deze dag mij niet schikte, heb ik de afspraak niet bevestigd.

Gisteren, 9 oktober ben ik gebeld door een medewerker van Staedion genaamd Peggy. De toon was gezet direct bij aanvang van het gesprek waarin ze mij beschuldigd dat ik de afspraak niet ben nagekomen. Ik heb aangegegevn geen afspraak te hebben gemaakt omdat ik niet heb bevestigd. Ze gaf aan dat ik hier inderdaad gelijk in had.

Omdat de parkeerplaats ook voor mijzelf erg belangrijk is heb ik aangegeven toch dezelfde langs te komen om te tekenen. Dit heb ik ook gedaan. Om 16:30, een half uur voor sluitingstijd stond ik aan de balie van Staedion. Helaas konden zij mij toen alleen niet helpen omdat Peggy de kinderen was gaan ophalen en er niemand anders was die mij het huurcontract kon laten ondertekenen. Niet een boodschap die je hoopt te krijgen van zo een grote organisatie. Ik heb vervolgens terug kunnen rijden naar kantoor en heb kostbare tijd verspilt en irritatie opgelopen.

Zojuist, 10 oktober rond 10 uur wordt ik gebeld door Peggy. Wederom met een mooie opening: ik begreep dat u een klacht had? Ik heb aangegeven dat ik het inderdaad niet eens was met de manier waarop zij te werk gaan naar een excuus was in de verste verte niet te horen. In tegenstelling kreeg ik te horen:

– Wie heeft er dan gezegd dat ik de kinderen ben gaan ophalen? Dan kan echt niet.. Ik ga daar even achteraan want dan kan echttt niet.
– Wilt u tekenenen of wilt u niet tekenen? ( onderliggende toon )
– Ik ga de parkeerplaats niet voor je reserveren en je betaalt gewoon voor de parkeerplaats.

Met name Peggy is echt een angel in mijn oog. De informele houding, het gebrek aan begrip en de arrogantie geeft mij het gevoel dat ik op de markt sta. Ik kreeg te horen dat veel mensen hun afsprak missen of niet nakomen. Ook dit is absoluut irrelevant en staat helemaal los van mij. Ik ben mijn afspraken nagekomen, alleen Staedion komt zijn afspraken niet na.

Kan er niet over uit hoe onprofessioneel en informeel deze organisatie is. Gezien het publiek wat in de wachtruimte zit kan ik mij soms voorstellen dat ze het moeilijk hebben, maar dat geeft ze niet het recht om meteen alle klanten als tokkies te gaan behandelen en verwachten dat ze overal mee akkoord gaan. Heel erg zwak dit. Deze klacht ik het begin, hik ga hier verder mee aan de slag.

Ik wil excuses namens de organisatie en namens Peggy. Ik wil dat de fouten vanuit Staedion worden erkend en dat er een passende oplossing wordt geboden. Zit er niet op te wachten om weer naar het kantoor van Staedion te rijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staedion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door b.kazemi