Klacht: Komen afspraken niet na

op 03 augustus 2017 over Rammo Tuinhout in de categorie Tuin

Na maanden wachten komt op 23 juni Rammo de schutting plaatsen bij mij nr 96 en mijn buren nr 98 en 100. Doordat ze met een grote vrachtwagen kwamen was de weg afgezet waar diverse buurtbewoners over klaagde ook bij politie. Hierdoor was hun humeur niet al te best. Vervolgens heb ik aangegeven een deel niet zo geplaatst te willen hebben zoals hun dat wilde en gevraagd het dan niet te doen. Daarna is mijn buurvrouw boos geworden omdat haar bestrating overal eruit gehaald was en niet terug gelegd. De jongens werden het zat en zijn er mee opgehouden. Na praten met de buurman hebben ze nog een deel gezet, een deel los en scheef gezet en de rest niet gedaan. Vervolgens hebben we contact gehad met hun hoofdbureau dat we niets meer geplaatst willen hebben maar wel een vergoeding voor de niet gedanen arbeid, ravage die ze hebben achtergelaten en materialen die ontbraken. Dat was geen probleem hij had can de situatie gehoord en ging er niet tussen zitten.

Mijn man heeft de schutting met andere buren en alleen verder afgemaakt. Daarna is mijn buurvrouw gaan klagen dat 1 deel te hoog stond en dat hun dat lager moesten zetten. Ik heb bij Rammo aangegeven dat de daaruit voortkomende kosten voor rekening zijn van mijn buurvrouw en dat ik nog steeds wacht op mijn creditnota. Dat zou in orde komen. Helaas zijn we anderhalve maand verder en hem ik nog steeds geen creditnota ontvangen zijn de overige materialen ook meegenomen waar ik hun een bericht over heb gestuurd dat dit meegenomen moet worden in de creditnota. Maar ze geven geen antwoord meer op de mail en mijn creditnota heb ik ook nog niet ontvangen

Als ik het geld van de niet geleverde materialen terug krijg en een vergoeding voor de niet gedanen werkzaamheden en ravage due ze hebben gemaakt

Reactie van de melder van de klacht moveco69

3 maanden geleden - Na 2 maanden antwoord gekregen dat ze alles geleverd en gedaan hebben dus dat ik niet vergoed krijg. Apart als ik 1 stuk met de oude schutting heb omdat er geen materiaal is en mijn man een heel weekend bezig is geweest om zelf de schutting te plaatsen en zaagen. Ga het nu bij rechtsbijstand neerleggen. Oplichtets zijn het

Alle klachten die gemeld zijn door moveco69