Klacht: kom niet van abonnement af

op 30 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom niet van een ov chip dalurenkaart abonnement af van de ns. probleem is deze kaart staat op de naam van de schoonmoeder van mn ex. Ik hielp deze schoonmoeder toen. Maar ik betaal ervoor en wil dat, nu we in onmin gescheiden zijn, niet meer. Ik word door klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Meer dan acht keer gebeld met medewerkers, ook oa ov chipkaart. Meer dan twee weken geleden ook een brief gestuurd met het verzoek of dit abonnement stop gezet kan worden. Vandaag een dreiging dat als ik niet betaal het incasso bureau wordt ingeschakeld. Als 35 jaar klant van de ns.

Gewenste Oplossing:

Abonnement stopzetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Morenssen