Klacht: kom niet van abonnement af

op 30 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom niet van een ov chip dalurenkaart abonnement af van de ns. probleem is deze kaart staat op de naam van de schoonmoeder van mn ex. Ik hielp deze schoonmoeder toen. Maar ik betaal ervoor en wil dat, nu we in onmin gescheiden zijn, niet meer. Ik word door klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Meer dan acht keer gebeld met medewerkers, ook oa ov chipkaart. Meer dan twee weken geleden ook een brief gestuurd met het verzoek of dit abonnement stop gezet kan worden. Vandaag een dreiging dat als ik niet betaal het incasso bureau wordt ingeschakeld. Als 35 jaar klant van de ns.

Gewenste Oplossing:

Abonnement stopzetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2017 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Renssen,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 30 november 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw verzoek om beëindiging van het contract op 13 december 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Morenssen