Mijn Klacht:
meerdere malen gebropeert via AH.nl klacht in te dienen, slechte website.
maar het gaat om de kwaliteit van de kogelbiefstuk.
een paar keer AH kogelbiefstuk gekocht maar die mag de term kogel echt niet hebben, kogelbiefstuk hoort mals en sappig te zijn, en deze was dat bij lange na niet, zelfs beetje taai en had rose van binnen moeten zijn maar was gewoon donker.
Gewenste Oplossing:
als kogelbiefstuk ook echt kogelbiefstuk is

