Klacht: Koffiezetapparaat binnen 1 jaar Kapot! En de reparatie kosten voor mezelf?

op 09 mei 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Op 16 juli 2016 heb ik een Siemens koffiezet apparaat gekocht a € 359,–
*22 november 2016 Was de 1e storing een ontzettend lawaai bij het malen van de bonen. Volgens Siemens… Het Maalwerk en het ventiel waren defect dit is netjes gerepareerd.
*Op 19 januari was de 2e storing er kwam geen koffie meer uit. Volgens Siemens… de Maalsteen is losgegaan door vochtige bonen?? of water!? en is de maal motor vervangen.
*Op 6 februari was de 3e storing De zetgroep zat vast. Volgens Siemens is de zetgroep vervangen.
*En op 10 maart de 4e storing. Het apparaat maakt weer een vreselijk lawaai en ook is de zetgroep weer niet los te krijgen. Volgens Siemens heeft het apparaat voor de 2e keer water in de maal motor of we even 242,15 willen betalen voor het maken ervan??
Ik vind het van de gekke.. voor een apparaat waar we 359,– voor betaald hebben en binnen 10 maand 4 keer terug is geweest?
We hebben gebeld, maar het zou onze eigen schuld zijn.. water bij de bonen gedaan? We zijn hier niet seniel.
En als ze niet meer willen antwoorden gooit de klantenservice de hoorn er gewoon op..
We hebben 59,– moeten betalen anders kregen we ons apparaat niet eens retour!
Veel slechter kan de service in mijn eigen niet.

Het vertrouwen in deze machine is geheel verdwenen, dat lijkt me wel duidelijk.
maar een ander apparaat of een bedrag retour lijkt mij in deze situatie wel erg netjes!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JL9301