Klacht: Koffiezetapparaat.

op 15 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb in november 2015 een philips koffiezetapparaat gekocht.Een die bonen maalt en gewoon koffie kan zetten. Typenummer HD7761.Dit is binnen 4 jaar tijd de derde die kapot gaat van philips.Verleden keer kwam ik in de winkel kreeg ik gelijk een nieuwe mee toen die andere kapot was.Dat noem ik service.Nu wordt hij opgestuurd voor reparatie en zit ik 4 tot 6 weken zonder koffiezetapparaat.Dat vindt ik niet normaal.Dit noem ik GEEN service.

Dat ik onmiddellijk mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 17 oktober 2016 om 17:42 geantwoord

Beste mevrouw den Hollander,

Heel vervelend dat uw koffiezetapparaat defect is geraakt. Wanneer een koffiezetapparaat defect terug wordt gebracht dient de winkel deze ter reparatie op te sturen. De reparatieperiode kan inderdaad 4 tot 6 weken duren. Uiteraard zijn er uitzonderingen op deze regel. Wanneer een apparaat voor de derde maal met hetzelfde defect terugkomt binnen de garantieperiode krijgt u of uw geld retour, of u krijgt een nieuw apparaat. Dit geldt ook wanneer het apparaat binnen drie maanden na de reparatie wederom hetzelfde defect vertoond of als het apparaat direct na aankoop defect raakt. Waarom u de voorgaande maal een nieuw apparaat heeft gekregen weet ik niet. Wel weet ik dat de winkel zich aan de normale reparatieprocedure heeft gehouden door uw apparaat ter reparatie op te sturen. Een andere oplossing dan dat hebben wij helaas niet. Uw aankoopbedrag retourneren kan ik dan ook niet voor u regelen.

Excuses voor het ongemak.

Saskia
Blokker webcare

Reactie van de melder van de klacht Marjoke den Hollander

1 maand geleden - Zie hier boven.

Reactie van de melder van de klacht Marjoke den Hollander

1 maand geleden - Hier kan ik niets mee.Kan nog steeds geen koffie zetten.Wil mijn geld terug.Met vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoke den Hollander