Mijn Klacht:
koop altijd de perla pads omdat de koffie lekker is maar de laatste tijd heb ik regelmatig dat de pads slap van smaak zijn geen goede pad heb altijd de dark roast
vind dit en beetje jammer
Gewenste Oplossing:
misschien moet er iets verbeterd worden

