Klacht: koffie zet apparaat hd7740

op 13 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

-26-11-2013 aangeboden bij philips [e care]defecten waren condens in het display en defecte druktoetsen op 4-12-2013
helaas was het niet mijn apparaat maar van iemand anders
dus weer terug gestuurd 11-12 2013mijn apparaat dus weer terug ontvangen helaas was het apparaat incompleet de deksel van de bonentrechter zat er niet bij is na twee dagen nagestuurd de eerder gemelde defecten waren verholpen
maar tot mijn grote verbazing was er een nieuw defect bijgekomen het apparaat schakelt na 30 minuten niet meer uit dus weer terug gezonden op 31-12 2013 dan eindelijk mijn koffiezetapparaat weer terug ontvangen helaas het defect van het door verwarmen was nog steeds niet verholpen het apparaat blijft gewoon door verwarmen wat koffie drinken gevaarlijk maakt vandaag 13-01-2014 maar weer eens de klachten afdeling van philips gebeld maar die konden niet vertellen hoelang het nog gaat duren deze manier van handelen verdient zeker geen schoonheidsprijs eerder de kou de douce

dat het zo snel mogelijk opgelost wordt
voor zo groot bedrijf is dit zeker geen reclame
ik had gewoon een nieuwe gestuurd na zoveel blunders
van de firma ecare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 09 juni 2014 om 12:34 geantwoord

Klacht verlopen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wielewaal52