Klacht: koffie machine beschadigd ontvangen

op 18 april 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

copy klacht via mail…
Van: Nicolas Klaassen
Aan: Customer Service, [email protected]
Datum: 23 sep 09:25
Onderwerp: RE: Factuur Aeg inbouw koffiemachine

Betreft kavel nr 42468-60
Goede morgen Robin,

en zo zijn nog vele mail gezonden; u kunt deze van mij ontvangen
Op jullie initiatief is de AEG koffiemachine op gestuurd; deze kwam bij ons zaterdag binnen; ik was verbaasd daarover want deze was alleen in plastic folie verpakt. Ik wilde deze zelf ophalen maar dat was niet mogelijk (zie schrijven 17 september-onderstaand)…
Na deze uitgepakt te hebben viel mij op dat het front was beschadigd er zit een deuk in de hoek, waarschijnlijk ontstaan door het transport en de gebrekkige verpakking; tevens was de machine incompleet; een afval bak ontbreekt zodat de machine
NIET GEBRUIKT KAN WORDEN.
Al met al een zeer teleurstellend resultaat; ik stel dan ook de inbrenger aansprakelijk en is hier sprake van een wanprestatie.
Ik eis derhalve dat het apparaat weer retour inbrenger gaat en het aankoopbedrag € 990.99 gerestitueerd wordt op mijn rekening
Graag per omgaand een reactie

A.J. Blokhuis

wanner het betaalde bedrag wordt geresitueerd; de koffie machine heb ik retour gezonden.....

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nico.klaassen