Klacht: koelkast stuk

op 01 juni 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Wij zijn naar 2 kans witgoed gegaan en hebben een koelkast en vaatwasser voor 300 euro gekocht.
De koelkast begaf het binnen een maand, wij gebeld geen probleem we kregen een nieuwe die dinsdag erop. Die dinsdag erop gebeld hoelaat ze zouden komen kreeg ik als antwoord nee mevrouw u staat pas volgende week dinsdag ingepland, oke foutje kan de beste overkomen, week gewacht kwamen idd een andere koelkast brengen, maar dit was een tafelmodel en wij hadden toch echt een koelvriescombinatie van ze afgenomen. We konden de volgende dag bellen voor meer informatie want de desbetreffende persoon was niet aanwezig,, Volgende dag gebeld, ze hadden geen koelkast op voorraad alleen een koelkast tegen meerprijs, daar ging ik niet mee akkoord, dus moet ik 2 weken wachten op een nieuwe levering en dan weer bellen.. ik heb verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en graag een oplossing wil, meneer van kans witgoed bleef zijn verhaal herhalen. Vervolgens gaf ik aan dat we hier niet uit zouden komen en de kapotte koelkast graag opgehaald wil hebben en mn geld terug zodat ik een ander kan kopen aangezien ik inmiddels al 3 weken zonder koelvriescombinatie zit wat bijzonder ongemakkelijk is. Hij ging hier niet mee akkoord ik moest wachten totdat ze een andere koelkast hadden. Nogmaals verteld dat ik een oplossing wil en ik het idee had dat meneer niet naar me luisterde, vervolgens werd de telefoon erop gegooid.

geld terug of een GOED werkend koelkast

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LindavanDiemen