Klacht: Koel blijven

op 07 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

op 12 aug een koelvriecombinatie besteld. Zou zsm worden bezorgd. 2 weken later toch maar eens gebeld waar de koelkast bleef. ( was al betaald btw). De medewerker wist mij te vertellen dat zij mijn man had gesproken die “van niets wist” . De koelkast dus weer terug. Weer contact met Wehkamp customer care opgenomen en de situatie uitgelegd. Graag de koelkast zsm leveren dan maar. Dat wordt lastig mevrouw, want het artikel is uitverkocht???!!!. Service laat te wensen over. Mijn man heeft alles nog eens opnieuw gedaan en in alle rust besproken om een nieuwe koelvries combi te bestellen.
Op 5 sept besteld en betaald en middels email etc op de hoogte van de track en trace van de koelkast. Wordt vandaag tussen 15 en 19 uur geleverd. Dus alle spullen vanmiddag iot de koelkast gehaald, immers de nieuwe komt zo. Het wordt inmiddels 18:00 en mijn man checkt eens bij de Track en Trace code waar de koerier blijft.

Nou wordt het nog mooier, de keolvries combinatie is volgens de Track en Trace om 15:40 afgeleverd. Maar niet bij ons!!!!

De naam en de digitale handtekening staan duidelijk vermeld en ook de naam en badgenr van de koerier.

Diegene die het in ontvangst heeft genomen heeft een naam die in de verste verte niet lijkt om mijn vrouw haar achternaam.

Wehkamp verbindt mij door met Dynalogic en die zeggen dat ze gaan uitzoeken hoe het zit.

Ik weet het niet hoor maar een koelvriescombinatie afleveren bij het verkeerde adres , en ook nog een verkeerde achternaam.

Ons vertrouwen is zeer laag over de afhandeling van deze bestelling. Koel blijven denk ik bij me zelf. Maar alles wat vanmiddag uit de oude koelkast is gegaan kan ik nu wel weggooien. Ben benieuwd of er vanuit een service gerichte ( zeg klantgericht) manier wordt gedacht.

Na de eerste fout mochten we afzien van de transportkosten.

Ik zit er sterk over te denken om, indien het lukt om de combinatie boven water ter krijgen, het hele handeltje maar terug te sturen. Kijken of het adres van ons dan iets makkelijker te vinden is.

We zijn 4 uur verder en niemand kan ons zeggen waar de bestelling is afgeleverd.

Jammer Wehkamp, had gehoopt dat klanten ECHT belangrijk zijn, maar begin hier zeer sterk aan te twijfelen.

groet en vooral koel blijven dan maar.

Ben benieuwd?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 07 september 2016 om 21:57 geantwoord

Beste mevrouw,

dit is inderdaad een hele vervelende situatie en we gaan ons best doen om het zo goed mogelijk voor u op te lossen. Ik heb de klacht door gezet naar de juiste afdeling, die gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zodra we meer weten hoort u van ons terug. Ik zou u willen vragen om het even af te wachten. We nemen zsm contact met u op.

Met vriendelijke groeten,

webcare team wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Aquarre