Klacht: koekenpannen cerafit gold

op 05 april 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Vorig jaar heb ik 3 koekenpannen cerafit gold edition bij Tommy Teleshopping gekocht.
Twee weken geleden werd ik benaderd door Tommy Teleshopping om de koekenpannen mont blanc 90 dagen uit te proberen, in eerste instantie heb ik nee gezegd omdat ik niet tevreden was over de gold pannen, de dame zei dat er veel klachten waren over de gold pannen. In het gesprek verder bood zij mij aan om de mont blanc pannen tocht te proberen en dan de mogelijk de mont blanc pannen te houden en het verschil bij te betalen en de gold pannen terug te sturen. Omdat ik begon te twijfelen heb ik ’s middags gelijk terug gebeld, met de vraag of dit wel klopte gebeld met ene Conny en die zou nog een mail sturen hoe het afgehandeld zou worden, want dat moest ze eerst met haar leidinggevende bespreken, na een week weer gebeld want geen mail gekregen, maar toen wist niemand hier iets van en er stond geen aantekening van Conny, ik had nog speciaal gevraagd naar haar naam en ze zei nog er werkt hier maar ene Conny en dat ben ik dus als je naar Conny vraag dan krijg je mij aan de telefoon. Ik baal hier heel erg van want ze gaf mij de indruk dat ze vond dat ik zat te liegen en dat vind ik niet netjes.
De mont blanc was toen met mijn goedkeuring toch opgestuurd maar die gaat morgen ongebruikt retour.

Dat ze hun afspraak nakomen en niet dingen beloven en daarna net doen of ik niet eerlijk ben dat vind ik niet netjes.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Arigje

11 maanden geleden - Ze hebben gebeld toen ik niet thuis was, heb aangegeven dat ik de woensdag thuis zou zijn tussen 9.00 en 12.00 uur, en of ze eventueel een telefoonnummer in wilde spreken zodat ik zelf terug kon bellen, ik heb niks meer gehoord. Hartelijke groeten, Alice Erkel

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 09:16 geantwoord

Beste Klant,

Helaas hebben wij naar het plaatsen van onze reactie van uw kant niets meer mogen vernemen.

Tommy Teleshopping is dan ook genoodzaakt om de klacht te sluiten. Indien u alsnog geholpen wenst te worden kunt u een email sturen naar: klantenservice@tommyteleshopping.com

Namens onze gehele team onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Arigje
x