Klacht: Ko de Hollander

op 15 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn kaartnummer ingevuld, vanwege Uw actie betr. De unieke code
Maar krijg steeds de foutmelding dit nummer bestaat al,
Hoewel het toch echt het, nummer is wat op mijn karwei
Kaart staat, graag opheldering hierover,

M.vr. Groet Ko de Hollander

Gewenste Oplossing:

Opheldering wat betr. Mijn kaartnummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

het beste kunt u met de kaart in de bouwmarkt dit nakijken met een medewerker. Op de bestelzuil is uw profiel en de gegevens van de kaart in te zien bij Mijn Karwei.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door Koholl.34@icloud.com