Klacht: Knopen

op 20 maart 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week nieuwe knopen toegestuurd gekregen van Gaastra.
Daar was ik blij mee. Alleen het zijn de verkeerde. Dit waren slag knopen.

ik zou graag de draad 4 gaats knopen willen hebben. En het gaat om 6 st.

Het is z’n mooie jas van jullie, dat ik er nog wel een paar jaar mee wil lopen.
Hartelijk dank voor de medewerking.

vr gr Hans Hemmes

Gewenste Oplossing:

Als ik 6 st blauwe draadgaat knopen thuisgestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 21 maart 2017 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Hemmes,Hartelijk dank voor uw bericht. Vandaag 21-03-2017 heb ik de door u gevraagde knopen op de post gedaan.Graag wil ik u verzoeken om al uw volgende vragen en/of opmerkingen te sturen naar customer.service@gaastra.nl dat is het mailadres van de customer service van Gaastra. Op die wijze zijn we er van verzekerd dat er geen vragen aan onze aandacht ontsnappen.
Met vriendelijke groeten, Rietje Cornelissen customer service team Gaastra en Mcgregor

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Hemmes