Klacht: zeer onbetrouwbare klusbedrijf e. steunebrink uit leeuwarden

beograd op 01 oktober 2021 over Klusbedrijf E. Steunebrink Leeuwarden in de categorie Aannemers, Klusbedrijven

De reden voor dit schrijven is dat we een enorme ellende en nasleep van Klusbedrijf E. Steunebrink hebben moeten ervaren.
We huren je in om ons drukte uit handen te nemen. Dat is in deze niet gebeurt.
Daarom vind ik het gerechtvaardigd om hier een melding van te maken en om anderen hiervoor te waarschuwen en te behoeden voordat bij u komt verbouwen.
Alsmede, als we diverse verhalen over horen die de vele fouten bestendigen die hij als een spoor achterlaat bij diverse klanten.
Als Klusbedrijf dan wel eigenaar verwacht ik vertrouwen, integriteit, eerlijkheid en vakkennis van je.
1. Geen planning
2. Werken op diverse locaties
3. Afspraken maken en niet nakomen
4. Diverse klussen verkeerd aanpakken omdat hij niet de over de kennis beschikt

Na diverse pogingen met gesprekken en verbeterperiode is hij uit de opdracht gehaald.

Betrokkene houdt zich niet aan de afspraken, hem op aanspreken resulteert in bagatelliseren van zijn gemaakte fouten.
Plannen, voorbereiden en organiseren kan hij niet, met als gevolg dat er veel nevenschade is ontstaan in onze woning, de opdrachten niet naar afspraak zijn volbracht, verkeerde bestellingen zijn gedaan, dat Ewout niet aanwezig is wat de voortgang van de opdracht enorm vertraagt.

Ga in loondienst en stop met je klusbedrijf.

klacht is inmiddels opgelost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusbedrijf E. Steunebrink Leeuwarden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beograd