Klacht: kluitje in riet gestuurd

op 18 december 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Al meerdere malen mijn klacht omtrent burenoverlast gemeld bij Eigen Haard.Eenmalig een telefoontje gehad door een mevrouw van Eigen Haard waarin ik haar meldde dat het de laatste week al wat minder was geworden.Twee dagen na dit gesprek leek de overlast van de betreffende familie naast mij wel dubbelop terug te zijn gekomen.Tot diep in de nacht is dit gezin bezig met hard heen en weer rennen,voetballen en weet ik veel wat.Geef ik een paar rammen met de deegroller tegen de muur,wordt er simpelweg terug geklopt en gaat het kabaal nog ietsje harder….
Een mailtje van Eigen Haard waarin ik gevraagd werd om contact op te nemen met “Beter Buren”……..Okee,dat dus gedaan en kreeg de volgende dag een dame te spreken die mij vertelde hoe het werkt.Om maar dit gesprekje kort te houden,kwam het er op neer dat ik en de buren met elkaar in gesprek moeten gaan,waar BB dus bij zou zijn.Hier heb ik helemaal geen trek in,om met dit soort asocialen in gesprek te gaan,die je gewoon in je gezicht uitlachen.
Ik wil dat mijn verhuurder Eigen Haard dit regelt en niet anders.De desbetreffende dame van Eigen Haard neemt haar telefoon niet meer op voor mij,en een andere dame beloofde mij dat zij mijn nummer aan de dame zou geven en mij terug zou bellen……niets meer gehoord!!
Mocht binnenkort de stoppen bij mij doorslaan en het s,nachts zelf maar moet gaan regelen met de onruststokers,dan is Holland waarschijnlijk in last en kan het wel eens te laat zijn voor Eigen Haard om nog in te kunnen grijpen.Kotsmisselijk wordt ik hiervan,dat deze woningbouw zo met haar klachten omgaat.

E.H.zou kunnen beginnen om eens een brief te sturen naar de buren naast mij,die de overlast veroorzaken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Swaab