Klacht: Klopt niets van! UWV dwangbevel uit 2014 nooit doorgevoerd en in juli 2016 op de mat??

op 01 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

UWV dwangbevel uit 2014 nooit doorgevoerd nu wel juli 2016 op de mat?? Klopt helemaal niets van!
Nog steeds met UWV normaal contact.
Nu uit het niets een zgn. dwangbevel uit maart 2014 voor Grosse op 1-1-2016 is afgegeven terwijl ik nog onlangs april/mei 2016 normaal contact met UWV heb gehad.
Net voor het weekend binnen 2 dagen??
Nu dagtekening afschrift brief Syncasso 2 JUNI 2016 terwijl getypt bij niet thuis zijn vandaag op 1 JULI 2016
Sorry maar dit is echt te krom en triest jezelf professioneel te noemen.

Als eea normaal teruggedraaid wordt en zowel persoonlijk op schrift als openbaar op deze site excuses wordt aangeboden voor het slordige handelen.
Dat ik mij zwaar verbaasd kapot schrok toen ik net thuis kwam of ik iets misschien vergeten had en nu hieraan weer kostbare tijd kwijt ben, had voorkomen kunnen worden door voor het langskomen zelf telefonisch contact met het UWV te hebben en zelf alles nagelopen te hebben.
Erg jammer. Wel tekenend en typerend voor een bedrijf als er zoveel klachten over zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juli 2016 om 10:09 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 4 juli jl. een email gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MScholten