Klacht: kleurvlekken

op 03 mei 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Op mij Gaasta jack zitten kleurvlekken. Deze is gekocht op de Gaastra sample sale. De vlekken heb ik bij de koop niet waargenomen. Ondanks de sample sale hoort Gaastra onverkoopbare jacks niet aan te bieden.

Andere jas of in ieder geval geld terug.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Gaastra

2 maanden geleden - Beste heer Wiederholdt, graag uw klacht melden bij monsterverkoop@gaastrasamplesale.nl .Met vriendelijke groeten, customer service team Gaastra.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 20 juni 2017 om 14:05 geantwoord

De heer Wiederholdt is aangeboden om het jack ter beoordeling mee te nemen naar de volgende sample sale.In principe is het de eigen verantwoording om de artikelen te controleren voor aankoop. Uitzonderingen bevestigen de regel. Om die reden en omdat waar mensen werken er vergissingen kunnen ontstaan,willen we de heer Wiederholdt in de gelegheid stellen om zijn jas mee te nemen naar de volgende sample sale. Dit voorstel heeft de heer Wiederholdt in een persoonlijke mail ontvangen.Namens het customer service team van de sample sale

Heeft op 20 juni 2017 om 14:49 geantwoord

Nee, natuurlijk ga ik niet akkoord. Het is een schande dat dit soort jassen tussen de verkoop gehangen wordt. En dan moet ik daar zeker op de knieën om te smeken of ze iets kunnen. Los van het feit of ik dan in de mogelijkheid ben om er naar toe te gaan. Ik koop ieder geval nooit meer iets op de sample sale. Maar ja, ze ook net een keer failliet gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door CeesWiederholdt