Klacht: Kleurverandering

op 19 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 28 maart 2017 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Emel gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Emel dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken product toe te sturen om het haar intensief te wassen. Product is inmiddels toegestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door E.tetik