Klacht: Kleur moeilijk verkrijgbaar

op 26 september 2016 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

Ik gebruik al jaten naar tevredenheid John Frieda Precision Foam Colour 7G Dark Golden Blonde . Echter de laatste weken loop ik tegen een leeg winkelschap aan. De kleur is niet meer in het standaardassortimebt van etos, kruidvat en trekpleister opgenomen. Ik ben heel triest nu moet ik via omwegen via internet bestellen. Vaak veel duurder uit. Kunnen jullie aangeven waarom de kleur niet meer in de winkels verkrijgbaar is. Zijn er opties? Kan ik de kleur via de winkel evt bestellen? Graag advies Angelica Timmers

Advies waar ik hem wel kan halen, gestellen ben mezelf niet zonder deze haarkleuring snik

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over John Frieda

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

Bericht van John Frieda

2 maanden geleden - Beste Angelica, dankjewel voor je vraag. De Precision Foam Colour is inderdaad helaas uit het assortiment. Soms zijn wij genoodzaakt om een product waar onvoldoende vraag naar is uit ons assortiment te halen. Onze John Frieda Hair Professionals willen graag met jou in contact komen om een oplossing te vinden. Zou je mij kunnen vertellen wanneer het jouw uitkomt om gebeld te worden? Het kan maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00. Hartelijke groet, John Frieda

Alle klachten die gemeld zijn door Angelica timmers