Klacht: klerverandering

op 31 juli 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ik gebruik al 41 jaar jullie haarverf. Vroeger de 900s, en de laatste jaren de 902. Ik gebruik dit met 9%. Nu hebben jullie de samenstelling/kleur veranderd, en ben ik absoluut niet tevreden met het resultaat. mijn uitgroei is veel donkerder gebleven, en de totale kleur is heel anders. Graag verneem ik hoe dit kan, en wat nu het beste te doen. Met vriendelijke groet, Bettina.

Gewenste Oplossing:

Als de kleur weer wordt zoals hij was. Niet elke verandering is een verbetering!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben nogmaals contact gehad met de klant en uitleg gegeven over onze werkwijze. In dit geval zou mevrouw informatie moeten inwinnen bij de Groothandel of bij onze L'Orèal Professional kapsalons

Alle klachten die gemeld zijn door oudzuid