Klacht: Klein poelland

op 07 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik heb in de Meivakantie een 10-persoons huis geboekt bij Roompot op het park Klein Poelland, Renesse.
Bij aankomst heb ik aangegeven dat er geen traphek aanwezig was, dat er behang op een slaapkamer gescheurd was en dat er een gedeelte van de trapleuning los zat. Gedurende de week kwamen wij steeds meer dingen tegen die niet goed waren of wat wij beter gewend zijn van Roompot:
– Slechte matrassen > erg dun waardoor de veren voelbaar zijn,
– Slechte kussens, zo hard als een plank en erg dun,
– Verweerde kranen en spiegel,
– Geen grote pannen, schalen, opbergdozen, koffiebus, etc, berekend op 10 personen,
– Op elke slaapkamer een wastafel, echter nergens een stop hiervoor,
– Geen stoel o.i.d. op de slaapkamer om je kleren op te hangen,
– In het hele huis 4 kledinghangers te vinden,
– De tafelpoot van de eetkamertafel zit los,
– Onder de eetkamerstoelen zitten geen doppen, de spijkers steken hieruit, waardoor de stoel niet te schuiven is,
– Geen goede eindcontrole bij zelf schoonmaken: Wij kwamen in een niet-schoon huis,
– Kokosmat (binnen) bij de voordeur welke niet schoon (te krijgen) was,
Het gaat hierbij om relatief kleine dingen, echter is dit o.i. bij basiscontroles simpel op te lossen. Wanneer Roompot dit laat “versloffen” worden de problemen alleen maar groter.

Ik meen begrepen te hebben dat het park aan het “renoveren’ is, echter huur ik het nu, en betaal ik het ook nu.
Uiteraard had ik over alles kunnen klagen bij de receptie, ik heb echter ook vakantie en wil niet mijn hele vakantie moeten klagen.

Het betaalde bedrag vind ik te hoog voor de kwaliteit van het huis. Ik stel voor een bedrag van € 150,00 terug te storten, waardoor m.i. de prijs - kwaliteitsverhouding juist is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 mei 2017 om 09:55 geantwoord