Klacht: Klein & Krachtig wasmiddel Zwitsal

op 20 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Dinsdag 20 februari had ik het een en ander gekocht waaronder 4 flessen Klein & Krachtig wasmiddel Zwitsal. Waarbij stond 1+1 gratis. Zie de folder van die week op blz 13. In de folder stond een prijsvoorbeeld en het zou dus 4,74 euro totaal zijn en alle combinaties mogelijk. Dus ik dacht mooi daar kan ik wat in besparen met mijn minimum loon wat ik verdien. Maar inplaats van dat ik 4,74 van 1+1 gratis moest ik 5,99 van 1+1 gratis betalen. Aangezien ik 4 flessen kocht moest ik dus 11,98 euro betalen inplaats van 9,48 euro. Terwijl er echt in de folder staat het prijsvoorbeeld met Klein & Krachtig wasmiddel Zwitsal.
In de kruidvat zelf heb ik het nog geprobeerd uit te leggen, maar aangezien ik behoorlijk de griep heb te pakken kon ik amper wat zeggen. En de kassiere zij dat de wasverzachter die prijs was. Maar waarom staat er dan een prijsvoorbeeld met de Klein & Krachtig wasmiddel Zwitsal 1+1 gratis 4,74 euro.

Ik ben tevreden als er wat met mijn klacht word gedaan. Dat ik alsnog de prijs betaal van wat er in de folder staat en dus mijn geld terug krijg wat ik te veel heb betaald. En dat er voortaan beter op de prijsvoorbeeld in de folders word gelet en dat je het daar ook voor krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingeborg van den Hoek