Klacht: Kleedkamer tijdslot

I.G op 14 september 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op 10-09-2021 heb ik mij ingeschreven bij Basic Fit. De eerste keer dat ik ben gaan trainen was op 13-09-2021.

Eenmaal aangekomen krijg ik geen pas uit de kiosk, deze hoor je de eerste keer op te halen bij de kiosk. na een kort gesprek met de balie medewerker zegt hij dat het kan kloppen want de passen zijn op.

Niks aan de hand. Hij laat mij door en zegt doen we morgen regelen. Nu wil ik vragen of ik ook gelijk de tas kan krijgen die wordt beloofd bij het inschrijven, maar het is voor hem tijd om naar huis te gaan.

Dus zonder enige informatie en spullen mag ik lekker beginnen met trainen. Vindt ik trouwens helemaal niet erg.
Nu leg ik mijn spullen in de kleedkamer en begin ik met trainen. Om 23:25 loop ik naar de kleedkamer en die blijkt op slot te zitten. Nu ga ik lezen wat er op de deur staat. Er staat heel klein, de deur sluit om 23:15….

Er staat nergens dat er kosten aan verbonden zijn als jij iets in de kleedkamer vergeet. En ik ook geen rondleiding/informatie gehad.
Nu bel ik met de intercom en krijg een dame aan de lijn. Zij vertelt mij dat er twee opties zijn, of ik wacht tot morgen of ik moet 45 euro betalen voor de beveiliger die aanwezig moet zijn.

Ik leg mijn situatie uit, de dame overlegd dit met haar manager. Die zegt doodleuk, hij moet gewoon betalen.

Is dit een grap?

De 45 euro kwijtschelden, en een excuus voor het ongemak.

Dit is absoluut niet hoe je iemand verwelkomt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 september 2021 om 09:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door I.G