Klacht: Kledingitem na één wasbeurt flink gekrompen

op 26 mei 2021 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Ik heb twee weken geleden een nieuwe broek (de linnen bandplooibroek van 26 euro) bij de Bershka geshopt. Ik was tijdens het passen van deze broek erg tevreden met de pasvorm en hoe de broek aansloot. Ik ben namelijk 1.79 meter lang, dus broeken komen normaal gesproken niet snel tot helemaal aan de grond. Deze broek viel wel lekker breed en kwam tot de grond. Na een keer de broek gedragen te hebben heb ik deze in de wasmachine gegooid. Tot mijn grote verbazing kwam de broek ontzettend erg gekrompen de wasmachine uit. Dit terwijl ik mijn witten was op 30 graden gewassen had. De broek kwam niet meer tot aan de grond, ik had zelfs hoogwater. Op het kaartje van de broek stond dat het zelfs op 40 graden gewassen kon worden. Het rare was ook nog eens dat de linnen broek het enige kledingitem was dat gekrompen was. Dus het ligt ook niet aan de wasmachine.

Ik zou graag het bedrag van de broek (26 euro) terug willen krijgen. Het kan niet zo zijn dat een broek na één wasbeurt een aantal maten kleiner is. De broek valt nu echt een aantal maten kleiner uit dan vóór de wasbeurt. Dat moet niet kunnen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanna_S