Klacht: kleding gerouteneerd geen geld ontvangen

op 28 september 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 stukken kleding geroutineerd maar helaas krijg ik mijn geld niet terug..Ik heb alle af en bijschrijvingen toegestuurd, Elke keer vragen ze weer dezelfde afschrijvingen terwijl ze zien dat er niet vanuit hun kant geld is teruggestort.. De klantenservice snapt naar mijn mening er niks van…

het haar hier om geroutineerde stukken van april en september
in april was ik bevallen van mijn dochter dus ik dacht het is vast teruggestort, maar toen ik september nogmaals kleding had geroutineerd en later geen geld had ontvangen, ging ik terug kijken en had ik dus in april ook niet ontvangen..

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn geld terug retour heb ontvangen
ze hebben mij enorm stress bezorgd, en elke keer vragen ze zelfde vragen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sunay1988