Klacht: Kleding binnen twee maanden kapot, maar Rituals zelf wenst nergens in tegemoet te komen

op 13 september 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni van dit jaar twee shirts, een hoody en een joggingbroek gekocht bij Rituals. Twee maanden later heeft een shirt al een gat (productiefout) en de joggingbroek laat de naad los aan de binnenzijde. Dit bij Rituals aangegeven, maar deze geeft aan dat ruilen na 14 dagen niet meer mogelijk is. Echter, het betreffen ondeugdelijke producten. Voor dit geld (totaal bedrag van de bestelling € 250,00) mag ik toch wel wat meer verwachten. Rituals reageert echter nergens meer op.

Gewenste Oplossing:

Ik wens een product te krijgen welke wel deugdelijk is. Daarnaast wens ik inmiddels ook wel een excuus voor de manier waarop ik behandeld ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SMV