Klacht: Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

op 17 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had een reservering staan voor een ps4, en omdat er wat mis ging met het telefoontje wat ik had moeten krijgen, ben ik gewoon doorgeschoven naar achteraan de rij en is mijn ps4 aan mijn neus voorbij gegaan in plaats van dat ze me nog eens probeerde te bellen. De medewerker was helaas ook erg onbeschoft en kortaf aan de telefoon toen ik om uitleg vroeg. Later werd ik alsnog teruggebeld alleen maar om me te vertellen dat ik nu helaas te laat was en er geen enkele meer over was. Oftewel dankzij een lakse medewerker van de Dixons in Ridderkerk bij het Ridderhof mag ik nu opnieuw weken wachten voor ik eens mijn ps4 kan ophalen, en ik heb mijn pre order al begin Oktober geplaatst. Bedankt, Dixons.!

Ik ben tevreden wanneer ik eindelijk is een bericht krijg dat ik mijn ps4 op kan halen... Ik zie nu al zoveel mensen die hun ps4 eerder op kunnen halen dan ikzelf, en dat zijn vrienden van me die hun bestelling een stuk later geplaatst hebben, dat klopt naar mijn idee niet helemaal. Daarbij zou ik ook graag excuses ontvangen van de medewerker in kwestie, want een houding als deze hoort overduidelijk niet thuis in wat voor winkel dan ook.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering van u bestelling. Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag het ordernummer van u bestelling willen ontvangen, dit zodat wij het één en ander voor u kunnen nakijken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Active CareTeam Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815| E: activecare@basgroup.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 22 januari 2014 om 16:31 geantwoord

Geachte heer,

Zoals telefonisch besproken zijn wij tot een positieve oplossing gekomen, wij zsullen uw klacht dan ook al opgelost beschouwen.

Hopende u voldoende te hebben geeinformeerd.

Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl l

Heeft op 02 maart 2014 om 17:09 geantwoord

Ik dacht dat dit opgelost was maar Dixons weigert de beloofde oplossing door te zetten.. Niks opgelost en niks afgesloten dus.
Wat een belachelijke grap van een bedrijf.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dixons beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mike0912