Klacht: klantvriendelijkheid is ver te zoeken

op 29 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vandaag met manlief naar de Kruidvat in Zoeterwoude Dorp geweest. Er zijn 2 kassa’s. Medewerkster stond bij de kassa waar op dat moment afgerekend werd. Ik stond aan de andere kant bij de kassa waar de parfums in de schappen staan. Er stond verder geen rij meer bij de kassa, dus ik vroeg aan haar of ze mij kon helpen. Medewerkster zei “ja” , maar bleef bij de kassa staan en voor mijn gevoel zeer ongeïnteresseerd. Nogmaals zei ik dat ik wat wilde kopen, vervolgens kwam ze in beweging. Bij de schappen met de parfums moest ik enkele malen zeggen wat ik wilde hebben.
Ondertussen kwam er een wat oudere mevrouw binnen en vroeg aan de medewerkster of zij een handschoen heeft gevonden. Zij bemerkte buiten dat ze maar 1 handschoen had. De medewerkster zei kort; ” nee, daar let ik niet op”. Medewerkster ging vervolgens weer verder met de parfums. Echter ik was kennelijk niet duidelijk genoeg want het duurde nogal voordat ze juiste parfum had gepakt. Medewerkster zei vervolgens op een bepaalde toon; ja mevrouw ik ben niet thuis in de parfums die we hier hebben………..
Enfin cursus klantvriendelijk zou niet misstaan bij deze dame. Haar opgedreunde riedeltje aan het eind van de kooptransactie (goedenavond, fijne jaarwisseling bla bla bla) stak wrang af bij het omgaan met klanten.

Het zou het Kruidvat sieren wanneer medewerkers voldoende klantvriendelijkheid bijgebracht worden. De bejegening van deze medewerkster naar klanten toe is mijn inziens niet voldoende.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Verkleij-Bingolop