Klacht: Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid.

op 16 juni 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Afgelopen Dinsdag was ik in wc Kerkelanden in Hilversum en zie daar een vestiging van Gall en Gall . Toevallig had mijn zoon me verteld 5 kratten Hertg Jan te willen halen voor zijn examenfeestje. Dus omdat ik in de buurt was en de auto bij me had, ben ik gelijk even naar binnen gelopen. De verkoper was bezig met schappen bijvullen o.i.d en ik vroeg hem 5 kratten vast te houden zodat ik na de reguliere boodschappen met een kar terug zou komen. Ik maakte nog een grapje tegen mijn vriendin in de trend van. Als hij me niet helpt komen we hier nooit meer. Ik kom dus met mijn kar binnen en de verkoper is bezig met een klant. Nadat ik 1 krat in de kar had gezet liep ik naar de kassa om af te rekenen. 5x hè zegt de verkoper en ik reken af. Tot mijn stomme verbazing loopt hij na het afrekenen terug naar zijn bezigheden en zegt nadat ik de laatste krat in de kar had gezet. Lukt het mevrouw? Let wel,ik ben geen zeurpiet en heb 2 dagen nagedacht of ik dit zou melden. Ik werk zelf in de detailhandel en bij ons in de zaak heeft klantvriendelijkheid en behulpzaamheid de hoogste prioriteit. Een voorbijganger heeft mij notabene geholpen het zware karretje over het stoepje te tillen. Oftewel, de verkoper in kerkelanden Hilversum is niet bepaald een gentleman.

Wat meer behulpzaamheid. Een helpende hand en een vriendelijk woord doen wonderen is mijn ervaring. Ik ben een vrouw van 57 en best in staat 5 kratten bier in een auto te zetten. Maar ik neem aan dat er ook oudere en hulpbehoevende mensen komen, laat hij die ook maar aanmodderen?
Dus, zet een kratje bier in een kar of auto,stop dat flesje bij die oude meneer in zijn tas of hou de deur even open. Het zijn de kleine dingen die het doen. Neem van mij aan, dat geeft klandizie.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aaltje Emmelkamp