Klacht: klantvriendelijkheid

het volgende ik vraag aan de kassadame waar staat d macaronie mix omdat ik al was wezen kijken en het niet vond
ik vroeg hebben jullie geen m.mix staat bij d macronie ik zeg staat er niet heb je niet goed gekeken dus weer terug moest mijn spullen eerst van de band halen maak niet uit dus weer terug collega gevraagd bij de macronie wezen kijken ben
toch niet gek niets gevonden zeg tegen de collega staat er niet dan is het er niet nou dat kan aan de kassa aangekomen
zeg tegen dat meisje zie wel het is er niet ze dfoet mijn spullen op de band scannen en doet net of ze niets gehoord heeft zeg nou je mag wel wat zeggen ze negeert je totaal kan niet indenken dat je zo om moet gaan met klanten ik ben geen stuk vuil die zo afhandeld geef in ieder geval fatsoenlijk antwoord je bent nog altijd klant zo ga dus niet met mensen om dat ben ik niet gewend van Aldi.

nou dat er personen bij zijn waarvan ik denk wees wat vriendelijker naar d mensen wat dit ontbreek wel in deze aldi.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx