Klacht: klantvriendelijkheid

op 11 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is echt respectloos hoe het personeel van de Aldi in Vlissingen met de klanten omgaat. Ze sluiten kassa’s terwijl het best druk is (6 klanten bij een kassa) aangezien het steeds drukker werd en we op een gegeven moment met 12 klanten in de rij stonden vertikte ze het nog om achter haar kassa te gaan zitten. 2 van haal collega’s hebben haar moeten ‘verplichten’ om achter haar kassa te gaan zitten en dat deed ze niet met de grootste glimlach. De kassieres zijn langzaam vaak sacherijnig en gewoon respectloos als het druk is en alle kassa’s open zijn kan ik hier begrip voor opbrengen maar met 1 kassa kan je geen spits wegwerken.

Gewenste Oplossing:

het personeel moet zich hiervan bewust worden gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door roosj16