Klacht: klantvriendelijkheid

op 09 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is mij al vaker opgevallen bij albert hein Leiden onder de pakeergarage Haarlemmerstraat
Dat de sommige kassadames het drukker hebben met praten over hun kinderen met kennissen die niet in de rij staan ook weer op 9-7-2012 er is geen oog voor de klant toen ik aan de beurt was was ze nog steeds druk met haar kennis ik kreeg geen hallo geen bedrag te horen geen bonnuskaart vraag niets betaal kontant ze gaf mij mij geld terug geen fijne dag niets ik heb alles toegelaten omdat ik nu eens wilde meemaken ik weet haar naam maar vind het niet echt nodig om naam en toe naam te noemen hier

Gewenste Oplossing:

Stuur de dames aan dat dit echt niet kan
dan gaat het met name om de oudere dames de jongere dames niets dan goed altijd netje zijn beter getraint

Alle klachten die gemeld zijn door maikelb