Klacht: Klantvriendelijkheid?

op 11 april 2020 over Beddenreus in de categorie Bedden

Helaas is 1 ster al te veel.. Vandaag geprobeerd een boxspring te kopen bij de filiaal in Hazerswoude-Rijndijk, echter was de klantvriendelijkheid heel ver te zoeken.

Bij binnenkomst bleek het bed niet aanwezig te zijn die ik online had gezien en waar ik interesse in had. Ik wilde dus gaan proefliggen op een ander bed, dit mocht echter niet van de verkoper ivm Corona. De verkoper zei dat dit op de deur stond, echter staat het volgende op de website:
”Wil je graag komen proefliggen? Ook dit kan gewoon veilig in onze winkels. Er liggen speciale, afneembare kussenslopen en matrasmatjes op de kussens en matrassen die na ieder gebruik grondig gereinigd worden. Zo nemen wij ook hierin de benodigde hygiënische maatregelen.”

Ik begrijp de maatregelen ivm Corona, maar dat je niet mag proefliggen vind ik een beetje raar. Verkoper was totaal niet vriendelijk. Naar een andere winkel gegaan, werd ik warm ontvangen en zelfs een kopje koffie aan tafel (met gepaste afstand). En mocht ik wel proefliggen, dit vonden zij meer dan logisch.

Een excuses is zeker op zijn plek.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dijkje93